luni, 24 martie 2014

Noul meu job la abator - in camera frigorifica

Dupa mai bine de 5 luni am reusit sa ma angajez. Mi-am depus CV-ul pe net, am tot fost la interviuri dar nimic. Imi spuneau ca or sa ma contacteze si nimic nu se intampla. Acum  doua saptamani am vazut un anunt pentru un post in abator, in camera frigorifica. Ma gandeam eu ca nu o sa fie concurenta mare si am aplicat. La 2 zile dupa am fost la interviu si m-au angajat pe loc. Se pare ca nu aveau prea multi oameni dornici sa isi petreaca 10 ore din zi la  0 grade.
                A venit prima zi de munca,  in aceeasi saptamana cu aplicatia mea pentru post. Mi-a fost facut instructajul si apoi m-au dat pe mana lui nea’ Paul, seful frigului si implicit seful meu. Nea’ Paul m-a condus prin toate colturile halei, mi-a explicat procesele din firma si apoi a ajuns la activitatea ce urma sa o fac eu: manipularea marfurilor in camera frigorifica. E tare senzatia de a sta in frigider 10 ore pe zi. Vara cel putin, cred ca o sa am o satisfactie sporita. Am mutat cateva carcase de ici colo, le-am aranjat, etichetat etc. Asta a fost prima zi de lucru.
                Dupa o saptamana puteam sa spun ca sunt expert in munca mea.  Tot procesul decurge fara cusur, lin, toata lumea fiind foarte multumita. M-am obisnuit si cu temperatura, bine ca nu se simte chiar asa frig pentru ca am echipament profesionist si ma misc continuu. Important este ca totul este bine si sunt foarte incantat de jobul meu. Unde mai pui ca salariul e bunicel si cu perspective de crestere, poate chiar sa plec in strainatate sa lucrez.
                In concluzie, recomand tuturor celor care sunt in cautarea unui job sa continue cautarea. Si sa nu mai aplice la toate prostiile. Sa aplice si la joburi mai putin cautate, cum a fost al meu cu lucrat in camere frigorifice. Bafta si spor la cautari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu